Termeni și condiții de vânzare

Aceste condiții au fost modificate la data de 02.12.2024 la ora 00:01.

Acest document, intitulat Condiții generale de vânzare (CGV), definește condițiile aplicabile vânzărilor încheiate între, pe de o parte, persoanele care doresc să efectueze o achiziție prin intermediul site-uluiVegaoo, denumită în continuare „clientul” și pe de altă parte societatea JADEO FRANCE SASU al cărei sediu este situat la 1 Bis Rue le Chatelier, 38090 Vaulx-Milieu, Franța înregistrată la Vienne RCS sub numărul 500 375 795 00050, SASU cu capital de 60.000 euro, al cărui număr de TVA intracomunitar este FR17500375795, denumit în continuare „Deguisetoi.fr”.

Societatea JADEO FRANCE SASU poate modifica în orice moment acești Termeni și Condiții Generale. Clientul va fi informat despre natura acestor modificări imediat ce acestea sunt postate pe site.Vegaoo.

Modificările vor intra în vigoare la 1 zi după ce sunt postate pe site.

Sunt aplicabile doar Termenii si Conditiile Generale publicate in ziua comenzii. Acestea sunt aduse la cunoștința clientului în momentul plasării comenzii de către acesta din urmă care le va fi acceptat înainte de orice confirmare a acestuia din urmă.

MENȚIUNI LEGALE

Acest site web Vegaoo este publicat de firma JADEO FRANCE al cărei sediu este situat la 1 Bis Rue le Chatelier, 38090 Vaulx-Milieu, Franța.

  • SASU cu capital de 60.000 euro,
  • Înregistrată la RCS Viena sub numărul 500 375 795 00050,
  • Număr de TVA FR17500375795
  • Telefon: 04 74 95 89 30
  • E-mail: service-client@deguisetoi.fr

Consilierii noștri vă stau la dispoziție prin intermediul paginii de contact.

  • Director de publicație: domnul Ferreira în calitate de director al companiei JADEO FRANCE SASU.
  • Cazare: Alter Way
  • Sediul central: 1, rue Royale, Bat D, 227 Bureaux de la Colline, 92219 Saint-Cloud, Franța

I. PREȚURILE NOASTRE

Toate prețurile produselor sunt indicate în euro, coroane cehe, leu românesc, forint maghiar sau lev bulgar în funcție de țară cu toate taxele incluse (TTC) excluzând costurile de transport. Produsele vor fi facturate pe baza prețurilor în vigoare la momentul înregistrării comenzii. Produsele raman proprietateaVegaoo pana la incasarea integrala a pretului pana laVegaoo. Pretul se plateste integral si intr-o singura plata.
Vegaoo afișează pe site-ul său prețuri recomandate corespunzătoare prețurilor recomandate de distribuitorii acestui produs. Acestea nu sunt în niciun caz vânzări și, prin urmare, pot fluctua. Prețurile noastre se schimbă zilnic. Adăugarea unui articol în coș nu înseamnă că acest articol este rezervat și prețul său este blocat.

Produsele comandate si ofertele promotionale oferite pe siteVegaoo sunt valabile doar pentru produse cu excepția „MAXI PROMO” și în limita stocului disponibil. Ofertele și prețurile produselor sunt valabile doar atâta timp cât sunt vizibile pe site și în limita stocului disponibil.

II. COMANDA

Contractul va fi, in aplicarea prevederilor codului civil, incheiat de la al doilea click al comenzii, prin care veti fi verificat corectitudinea cosului de cumparaturi dupa ce ati reusit sa-l corectati. Toate contractele se vor derula în limba franceză.

Clientul trebuie să verifice acuratețea selecției sale înainte de a confirma comanda și să furnizeze, în momentul comenzii, informații exacte și complete.

ResponsabilitateVegaoo nu poate fi suportat în cazul unei întârzieri de livrare cauzate de indicarea unei adrese incorecte sau incomplete de către client

Odată validată plata, tranzacția este înregistrată și comanda devine apoi finală, nu este posibilă anularea sau modificarea.

Procesul de comandă este următorul:

  • Alegerea articolelor și adăugarea la coș
  • Indicarea adresei de e-mail
  • Informații despre adresa de livrare
  • Alegerea metodei de livrare
  • Acceptarea Termenilor si Conditiilor Generale
  • Alegerea metodei de plată
  • Validarea comenzii

Clientul va primi un e-mail de confirmare a comenzii odată ce comanda a fost validată.

Clientul va primi apoi un e-mail de îndată ce coletul este expediat cu un link pentru a urma pașii de livrare.

Clientul poate comanda pe internet prin intermediul site-ului de Vegaoo 7 zile pe săptămână și 24 de ore pe zi.Vegaoo își rezervă dreptul de a anula sau de a refuza orice comandă de la un client cu care există o dispută legată de plata unei comenzi anterioare sau care prezintă orice formă de risc în ochii acestuia. Orice comanda constituie acceptarea preturilor si a descrierii produselor disponibile spre vanzare. Vegaoo se angajeaza sa onoreze comenzile primite pe site numai in limita stocurilor de produse disponibile. În absența disponibilității unuia sau mai multor produse comandate,Vegaoo se angajează să informeze clientul cât mai repede posibil. Comanda clientului va fi apoi anulată automat, iar suma corespunzătoare va fi rambursată.

Fotografii cu produsele noastre, vizibile pe site Vegaoo, sunt furnizate de furnizorii noștri, anumite detalii precum culoarea sau modelele pot varia, dar posibilele diferențe între vizual și realitate sunt foarte rare. Acesta este motivul pentru care vă invităm să consultați descrierea produsului. Daca primiti un produs diferit de cel pe care credeati ca il comandati, nu ezitati sa ne contactati prin email prin intermediul paginii de contact. Produsele noastre sunt destinate exclusiv vânzării pe site-ul nostru, de fapt nu oferim închiriere de costume sau altele.

Unele produse pot face, de asemenea, parte dintr-un sortiment.

Orice contract încheiat cu clientul va fi arhivat deVegaoo pe o perioadă de 10 ani, clientul poate solicita oricând o factură dintr-un contract anterior.

Toate comenzile validate pe site-ul nostru sunt trimise direct către platforma noastră logistică pentru a garanta livrarea rapidă.

III. LIVRARE SI LIVRARE

Clientul trebuie să verifice acuratețea selecției sale înainte de a confirma comanda și să furnizeze, în momentul comenzii, informații exacte și complete.

Responsabilitatea de Vegaoo nu poate fi suportat în cazul unei întârzieri de livrare cauzate de indicarea unei adrese incorecte sau incomplete de către client.

Odată validată plata, tranzacția este înregistrată și comanda devine apoi finală, nu este posibilă anularea sau modificarea.

Produse disponibile pe siteVegaoo poate fi livrat în Republica Cehă, România, Ungaria, Bulgaria, Croația, Slovacia și Slovenia în anumite condiții financiare menționate mai jos.

Orice comanda plasata pe siteVegaoo va fi pregătit sub rezerva validării plății. Comenzile plasate în weekend vor fi procesate lunea următoare.

Clientul poate alege dintre următoarele metode diferite de livrare:

- Livrare standard de la 2 la 3 zile lucratoare*.

- Livrare express in 24/48 ore lucratoare*.

*Timpele de livrare pot varia în funcție de țara de livrare. Vă invităm să consultați pagina noastră de asistență la livrare.

Vă atragem atenția asupra faptului că orice pachet rupt sau reambalat trebuie refuzat la livrare. Daca pachetul este acceptat,Vegaoo nu va fi responsabil pentru produsul/produsele deteriorate sau lipsă. Apoi, va trebui să deschideți o reclamație la transportatorul în cauză.

IV. PLATĂ

Plata pentru cumpărături se face la alegerea clientului:

Prin card bancar: Visa, MasterCard, Carte Bleue și Amex

Plățile cu cardul bancar peste 30 EUR sunt autentificate folosind sistemul 3-D Secure. După validarea detaliilor tale bancare, vei primi o notificare în aplicația băncii tale. Apoi vă puteți identifica folosind o parolă sau amprenta dvs. Odată ce autentificarea a fost validată, comanda dumneavoastră este finalizată: veți primi un e-mail de confirmare. Pentru orice întrebări referitoare la 3-D Secure, vă invităm să vă contactați direct banca.

Prin Paypal

Veți fi redirecționat către interfața de plată securizată a băncii noastre. Va trebui să introduceți și să vă validați detaliile bancare făcând clic pe linkul „Paypal” de pe interfața băncii. Banca vă va confirma plata.

Prin Apple Pay

Această metodă de plată este disponibilă numai pe mobil.

V. PLATA

1. Garanția legală a conformității produsului

Articolul L.211-4 din Codul Consumatorului impune vânzătorului „să livreze bunurile în conformitate cu contractul și este răspunzător pentru orice neconformitate existentă la momentul livrării.

El raspunde si pentru defectele de conformitate rezultate din ambalare, instructiuni de asamblare sau instalare atunci cand aceasta a fost responsabilitatea sa prin contract sau a fost efectuata sub responsabilitatea sa.

Pentru a fi conformă, proprietatea trebuie să:

  • Să fie adecvat pentru utilizarea de obicei așteptată de la bunuri similare și, acolo unde este cazul:
  • Corespunde descrierii date de vânzător și posedă calitățile pe care vânzătorul le-a prezentat cumpărătorului sub formă de eșantion sau model;
  • Prezintă calitățile la care un cumpărător se poate aștepta în mod legitim în raport cu declarațiile publice făcute de vânzător, de producător sau de reprezentantul acestuia, în special în publicitate sau etichetare;
  • Sau să prezinte caracteristicile definite de comun acord de către părți sau să fie adecvate pentru orice utilizare specială căutată de cumpărător, adusă la cunoștința vânzătorului și pe care acesta din urmă a acceptat-o (articolul L.211-5 din Codul Consumatorului).

În conformitate cu articolul L.211-8 din Codul Consumatorului, „cumpărătorul are dreptul de a cere ca bunurile să fie conforme cu contractul. Nu poate contesta însă conformitatea invocând un viciu pe care l-a cunoscut sau nu l-ar fi putut ignora atunci când a contractat. Același lucru este valabil și atunci când defectul își are originea în materialele pe care el însuși le-a furnizat.”

În conformitate cu articolul L.211-9 din Codul Consumatorului, în cazul unei neconformități, cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea bunului.

Cu toate acestea, vânzătorul nu poate proceda conform alegerii cumpărătorului dacă din această alegere rezultă un cost vădit disproporționat față de cealaltă metodă, ținând cont de valoarea mărfii sau de importanța defectului. Apoi i se cere să procedeze, dacă nu este imposibil, după metoda nealeasă de cumpărător.

În conformitate cu articolul L.211-10 din Codul Consumatorului, vânzarea nu poate fi însă anulată dacă lipsa de conformitate este minoră.

Acțiunea rezultată din neconformitate se prescrie la doi ani de la livrarea bunului (articolul L211-12 din Codul consumatorului).

2. Garantie impotriva defectelor ascunse ale produsului

Vânzătorul este ținut de garanția pentru vicii ascunse ale articolului vândut care îl fac impropriu utilizării pentru care este destinat sau care reduc această utilizare în așa măsură încât cumpărătorul nu l-ar fi achiziționat sau nu l-ar fi folosit. ar fi dat doar un pret mai mic, daca le-ar fi cunoscut (articolul 1641 cod civil).

Vânzătorul nu răspunde pentru vicii aparente de care cumpărătorul s-a putut convinge singur (articolul 1642 cod civil).

Acțiunea rezultată din vicii redhibitorii trebuie introdusă de către cumpărător în termen de doi ani de la descoperirea viciului (art. 1648, alin. 1 cod civil).

În cazul articolelor 1641 și 1643, cumpărătorul are de ales să returneze lucrul și să li se restituie prețul, sau să păstreze lucrul și să i se restituie o parte din preț (articolul 1644 cod civil).

VI. LUPTA IMPOTRIVA FRUDEI CARDURILOR BANCARE

Pentru a asigura securitatea plăților, site-ulVegaoo folosește serviciul de plată securizat al partenerului bancar Ogone. Acest serviciu integrează standardul de securitate SSL. Datele confidențiale sunt transmise direct criptate către serverul băncii, fără a trece prin mediul fizic al serverului nostru intern.
Fiecare plată prin card bancar trimite o cerere de autorizare către rețeaua de carduri bancare.
Administratorul de plăți electronice emite un certificat electronic care va servi drept dovadă a sumei și a datei tranzacției în conformitate cu prevederile articolelor 1316 și următoarele din codul civil.

Vegaoo isi rezerva dreptul de a verifica datele personale comunicate de client si de a adopta toate masurile considerate necesare pentru a verifica ca persoana al carei cont bancar este debitat este intr-adevar cea care a plasat comanda, pentru a evita orice plata frauduloasa. Această verificare poate lua forma unei cereri de dovadă a identității și/sau a adresei și/sau a documentelor bancare (RIB sau cec anulat). Lipsa de răspuns din partea clientului la o solicitare de acest tip în termen de 2 zile de la solicitarea făcută de Deguisetoi.fr va avea ca rezultat automat anularea comenzii în cauză, fără nicio posibilitate de reclamație ulterioară. Deguisetoi.fr va fi, de asemenea, liber să procedeze la anularea directă a unei comenzi care prezintă unul sau mai mulți factori de risc de utilizare frauduloasă a unui card bancar.

VII. DREPTUL DE RETRAGERE

Clientul are la dispoziție un termen legal de 14 zile calendaristice pentru a-și exercita dreptul de retragere de la data primirii mărfii.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne comunicați decizia dumneavoastră de a vă retrage din acest contract printr-o declarație fără ambiguitate utilizând formularul nostru de contact.

Exercitarea dreptului dumneavoastră de retragere nu implică nicio penalizare. Cu toate acestea, sunteți avertizat că poate fi solicitată despăgubiri dacă produsul a fost utilizat care nu respectă principiul dreptului civil. Răspunderea dumneavoastră este asumată doar cu privire la deprecierea proprietății rezultată din alte manipulări decât cele necesare pentru a stabili natura, caracteristicile și buna funcționare a acestei proprietăți.

Dacă vă exercitați dreptul de retragere, trebuie să returnați produsul:

- în cel mult paisprezece (14) zile de la comunicarea deciziei dumneavoastră de retragere

- la urmatoarea adresa: ADEO Antoniusstr. 18 73249 Wernau Deutschland

Costurile de retur sunt în sarcina exclusivă a clientului. Exercitarea dreptului de retragere dă naștere unei rambursări datorate în termen de paisprezece (14) zile de la data la care v-ați exercitat acest drept. Rambursarea este amânată până când am primit bunurile sau până când ați furnizat dovada expedierii bunurilor. Vă vom rambursa pentru comanda dvs., precum și costurile de livrare (costurile de livrare cu o suprataxă - cum ar fi așa-numitele livrări expres - sunt rambursate până la costurile standard de livrare).

Vă sfătuim să contactați Serviciul Clienți din Contul dvs. de client / Serviciile mele / Contactați-ne, pentru a indica dorința dvs. de a vă exercita dreptul de retragere. Intr-adevar, in cazul unui litigiu, consumatorul este sarcina de a dovedi ca a respectat termenul legal de retragere. Prin urmare, vă sfătuim să păstrați dovada trimiterii corespondenței dvs. poștale, a e-mailului dvs., a depunerii coletului dumneavoastră la Oficiul Poștal sau la un distribuitor, un transportator (bon de depozit etc.), sau data deschiderii postului. -conversatie serviciul de vanzari.

VIII. RETURNĂRI ȘI RESTITURI

Pentru a face un schimb sau returnare:

  • conectați-vă la contul dvs. cu adresa de e-mail și parola
  • Accesați secțiunea Comenzile mele/Efectuați sau urmăriți un retur sau un schimb, în termen de 14 zile de la primirea coletului.
  • trebuie să returnați produsul (produsele) în cel mult 14 zile după ce ne-ați notificat cu privire la cererea dvs. de returnare.

Produsele returnate trebuie să fie noi, nefolosite și în cutia originală perfect intacte. O deghizare poate fi, evident, purtată pentru a fi încercată, dar trebuie returnată perfect în ambalajul său de protecție dacă nu este potrivită, cu vizualul său din carton. Orice retur de marfa trebuie adresat catre JADEO Antoniusstr. 18 73249 Wernau Deutschland

Pentru a procesa returul mai rapid, va rugam sa lipiti codurile de bare pentru fiecare gestionare a returului pe colet (de preferat asamblate).

Vă informăm că costurile de retur sunt în sarcina clientului.

Rambursarea se va face in maxim 7 zile de la primirea articolului la sediul nostru daca au fost respectate conditiile de returnare.

În cazul în care produsul(ele) returnat(e) nu respectă condițiile de returnare menționate mai sus, vă invităm să contactați serviciul nostru pentru clienți.

 

IX. SERVICIU CLIENȚI

Pentru orice informatii sau intrebari, Serviciul clientiVegaoo poate fi contactat prin formularul nostru de contact.

X. SOLUȚIONARE AMIIALĂ A LITIGIILOR, MEDIERE

În temeiul articolului L. 612-1 din Codul Consumatorului „Orice consumator are dreptul de a recurge gratuit la un mediator de consum în vederea soluționării pe cale amiabilă a litigiului dintre acesta și un profesionist. ". Aceasta acoperă litigiile de natură contractuală, referitoare la executarea unui contract de vânzare sau furnizare de servicii, între un consumator și un profesionist.

În caz de dificultăți, vă invităm să contactați mai întâi Serviciul nostru Clienți (vezi articolul 11).

În cazul în care problema dumneavoastră nu este rezolvată, puteți apela la serviciile unui mediator în termen de un an de la primirea solicitării dumneavoastră de către Serviciul Clienți, în vederea soluționării litigiului pe cale extrajudiciară.

În acest scop, puteți contacta următorul serviciu de mediere:

Site-ul web al Comisiei Europene pentru soluționarea online a litigiilor:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

XI. PROPRIETATE INTELECTUALĂ

Toate textele, comentariile, lucrările, ilustrațiile și imaginile reproduse pe Deguisetoi.fr sunt rezervate drepturi de autor, precum și proprietate intelectuală și pentru întreaga lume. Ca atare și în conformitate cu prevederile codului de proprietate intelectuală, este autorizată numai utilizarea în uz privat, sub rezerva prevederilor diferite sau chiar mai restrictive ale codului de proprietate intelectuală.

XII. PROTECȚIA DATELOR

JADEO FRANCE SASU colectează date personale despre clientul care consultă site-ul Vegaoo.

Site-ul nostru folosește cookie-uri. Acestea sunt fișiere text mici salvate pe hard disk, majoritatea fiind menite să permită sau să faciliteze navigarea dumneavoastră și sunt necesare pentru funcționarea magazinului nostru online. Utilizarea acestor cookie-uri ne permite să vă oferim, printre altele, următoarele servicii: salvarea coșului dumneavoastră și trimiterea acestuia prin e-mail, salvarea și rezumarea vizitei dumneavoastră trimise prin e-mail, salvarea adresei de e-mail și a parolei.

Această colectare de date are loc atunci când:

  • clientul își creează un cont,
  • clientul se abonează la buletine informative sau alerte oferite deVegaoo ,
  • clientul plasează o comandă sau o cerere de retur pe site,
  • clientul contactează Serviciul CliențiVegaoo ,
  • clientul participă la o competiție,
  • clientul navighează pe site și consultă articole,
  • clientul scrie un comentariu sau o recenzie asupra unui articol,
  • clientul împărtășește o opinie unui prieten prin trimiterea unui e-mail dintr-un fișier articol,
  • clientul împărtășește o opinie prin Facebook, Google +, Twitter, Pinterest dintr-un fișier articol.

Dacă vă abonați la newsletter-ul nostru, datele dumneavoastră și în special adresa dumneavoastră de e-mail vor fi folosite în scopuri publicitare. Vă puteți dezabona oricând din zona dumneavoastră de clienți în secțiunea „Contul meu” > „Informațiile mele” > „Buletinele mele”, bifând caseta „Nu doresc să primesc buletine informative de la DeguiseToi.fr”. De asemenea, îl puteți solicita contactând serviciul clienți prin e-mail la service-client@deguisetoi.fr

Dacă aveți un cont de client pe site Vegaoo, de asemenea, puteți solicita oricând ștergerea contului și a datelor dvs. personale. Pentru a face acest lucru, puteți face o cerere contactând serviciul nostru pentru clienți folosind formularul nostru de contact din secțiunea „Protecția datelor cu caracter personal”.

Cookie-urile, proprii sau terțe părți, nu sunt necesare pentru funcționarea site-ului. Aceste cookie-uri fac posibilă, în special, identificarea utilizatoruluiVegaoo , memoreaza-ti consultatiile dar si personalizam ofertele pentru clientii nostri. Vă puteți exprima consimțământul sau opoziția față de utilizarea cookie-urilor; Pentru a face acest lucru, vă puteți configura browserul de internet urmând ghidul său de utilizare.

Datele colectate sunt destinate utilizăriiVegaoo . Sunt necesare pentru procesarea și gestionarea comenzilor clienților, precum și relațiile comerciale dintreVegaoo si clientul. Ei permit, de asemeneaVegaoo pentru a oferi clientului servicii personalizate și pentru a îmbunătăți relevanța informațiilor oferite acestora.

Vegaoo este responsabil pentru prelucrarea acestora. Acestea pot fi transmise companiilor și subcontractanților căroraVegaoo contestații în contextul executării comenzilor și serviciilor oferite.

Utilizatorul este informat că această prelucrare automată a informațiilor, în special gestionarea adreselor de e-mail ale utilizatorilor, a fost declarată la CNIL în data de 29.06.2012 sub numărul 9pH0438982z. In conformitate cu legea din 6 ianuarie 1978, utilizatorul are dreptul de a accesa, rectifica, modifica si sterge datele care il privesc. Utilizatorul se poate opune în mod expres dezvăluirii datelor sale de contact. Pentru a face acest lucru, el trebuie pur și simplu să raporteze, scriind la Vegaoo, prin formularul de contact din secțiunea „Protecția datelor cu caracter personal”.

XIV. ECO-ORGANISME

JADEO FRANCE adera la mai multe eco-organizații:

ECOMAISON JOUET: Identificatorul unic FR292631_12HFII a fost atribuit de ADEME. Acest identificator atestă respectarea obligației noastre de a ne înregistra în registrul producătorilor de jucării și de a completa declarațiile noastre de comercializare la ECOMAISON.

CITEO EMBALLAGE: Identificatorul unic FR292631_01TPTQ a fost atribuit de ADEME. Acest identificator atestă respectarea de către noi a obligației de înregistrare în registrul producătorilor de ambalaje și de a face declarații de comercializare către CITEO.