Retururi
Doriți să ne returnați un articol?
1. Asigurați-vă că produsele dumneavoastră sunt intacte, complete, nepurtate și în ambalajul lor original.
Dacă aveți o plângere sau un comentariu cu privire la produsele dvs., contactați mai întâi serviciul nostru pentru clienți folosind formularul nostru de contact.
2. Din contul dvs. de client:
Cererea de retur trebuie făcută în termen de 14 zile de la primirea coletului.
- Faceți clic pe opțiunea „Return” pentru comanda respectivă
- Selectați articolele pe care doriți să le returnați, alegeți un motiv, precum și cantitățile și validați.
3. Tipăriți documentul „Lista de produse de returnat”. Introduceți partea de sus în pachet și lipiți codul de bare în exteriorul pachetului. Această etichetă nu este o etichetă de returnare gratuită: aceasta rămâne responsabilitatea dumneavoastră și trebuie făcută prin intermediul unui oficiu poștal
4. Returul dvs. trebuie să fie expediat în termen de 14 zile de la crearea cererii dvs. de retur.
4. Pachetul dumneavoastră trebuie trimis la următoarea adresă: Jadeo Antoniusstr. 18 73249 WERNAU DEUTSCHLAND